Jom Singgah Sini =)

Sunday, 16 October 2011

Pencuci Mulut Apa Mahal Sangat Sampai $34,440??

Biar betul diorang ni..Benda kecik cinonet macam ni letak harga sampai berpuluh ribu, itu baru dalam nilai Dolar U.S tu, kalau dalam RM Malaysia??..Sendiri mau paham laa, hahahaha =D



Tapi aku musykil jugak, letak harga mahal-mahal macam harga kereta, rasa dia macam mana pulak??..Sedap ke??..Kalau rasa kena dengan harga, berbaloi jugak la bawak keluar duit berkoyan-koyan macam tu, kalau tak, konpem hangin satu badan punya =D


Apa bahan yang diorang guna sampai mahal macam ni just untuk satu puding?..Kalau korang nak tahu, bahan-bahan yang diorang guna adalah:


1. Se-lapisan "daun emas" yang boleh dimakan.
2. Se-lapisan jeli champagne
3. Setiap lapisan puding ni pulak diorang guna 4 jenis coklat Belgian terbaik yang ada kombinasi rasa oren, peach dan whiskey.
4. Ceri kat atas tu hiasan biasa ja, tapi yang bagi harga dia mahal tu sebab diorang guna hiasan berlian 2 karat kat atas puding tu!


So, itu la sebab nya kenapa puding tu jadi mahal..Agak-agak berlian yang jadi hiasan tu boleh makan sekali tak??..hahahaha =D




p/s: guna duit tu buat beli kereta cash pun lepas =)


* Jom berbisnes dengan Yoli~~ *

2 comments:

melyssa_nadiea said...

waaaaaa..tetiba rasa nak mkn..tp x agak2 harga..lupakan aja! hahha

shuttet said...

loboih poket kalau mkn puding ni..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...