Jom Singgah Sini =)

Saturday, 29 October 2011

[Gambar]: Ini Fakta, Bukan Auta..

Macam mana perlawanan bola malam tadi? Nampak nya menjadi kemenangan mutlak untuk pasukan bola Negeri Sembilan dalam menjulang Piala Malaysia setelah berjaya menenggelamkan harapan pasukan Terengganu untuk bergelar juara dengan jumlah jaringan gol sebanyak 2-1..Kepada penyokong pasukan Negeri Sembilan tu, tahniah aku ucapkan dan kepada penyokong pasukan Terengganu, boleh cuba lagi tahun depan, harapan masih ada untuk korang =)


Ok laa, bagi mengubati kekecewaan penyokong-penyokong pasukan Terengganu tadi yang masih belum dapat menerima kenyataan kekalahan pasukan mereka sebagai satu fakta, jom kita layan fakta-fakta lain yang tak pernah korang tahu sebelum ni..Dengan mengamati kebenaran fakta-fakta lain, mungkin korang boleh belajar terima fakta kekalahan team korang..Mana tahu kan kot-kot yang sedih tu boleh tersenyum kembali (hati ikhlas memujuk ni =D)..Yang lain kalau nak join pun boleh jugak, meh, meh =)






















































p/s: kalau nak di ikutkan, aku lagi sedih sebab team Perak tak sampai final pun..Harap korang enjoy ekk =)


* Jom join bisnes dengan Yoli *



1 comment:

cendol said...

oh tak sangka brad pitt adalah maskot ayam!haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...