Selalu nya kalau kita beli barang@produk tak kira la kat kedai runcit, pasar raya atau kat mana-mana ja mesti kita tengok pek bungkusan diorang dulu kan..
Kalau nak tahu, ini lah strategi pemasaran pengeluar-pengeluar produk dalam mempengaruhi fikiran kita untuk beli produk-produk diorang..Kira macam permainan psikologi la kira nya..Golongan utama yang selalu pengeluar ni target tak lain tak bukan mesti la kanak-kanak tak cukup umur tu (tahap adik-adik kita tu laa)..Tapi kadang-kadang golongan dewasa pun sama jugak, mengalahkan kanak-kanak (sapa kaki shopping tu jangan marah narhh..hehehe)
Tapi serius aku cakap, tengok cara pembungkusan produk diorang tu memang buat aku berkenan nak cari produk diorang tu (kat Malaysia tak ada kot..huhuhu)..So, korang layan je la gambar-gambar kat bwah ni..
~makanan kesihatan~
~pakaian =)~
~madu lebah~
~biskut~
~jus buah-buahan~
~kotak tisu~
~earphone~
~puding buah-buahan~
~uncang teh~
~spagetti~
~peralatan dapur~
~bijirin~
~mancis~
p/s: barang yang nampak biasa tetap nampak menarik, kan, kan =D
No comments:
Post a Comment