Jom Singgah Sini =)

Saturday 31 May 2014

[Menarik] Gadis Penjual Ayam Goreng Paling Seksi Di Dunia Yang Pasti Disukai Ramai =D

Sekiranya anda pernah membeli ayam goreng tidak kira di restoran makanan segera ataupun di pasar-pasar malam, majoriti tukang masaknya adalah orang lelaki..Namun, bagi sebuah syarikat yang menjual ayam goreng di China ini, mereka menggunakan seorang model tukang masak wanita yang mampu menarik tumpuan pelanggan terutamanya golongan lelaki untuk membeli produk ayam goreng mereka..Nak tahu kenapa? Meh usha kat bawah ni..

Seperti yang anda tahu, rata-rata video memasak di televisyen Asia menggunakan tukang masak yang terdiri daripada para gadis muda yang berpakaian seksi dan ia seolah-olah telah menjadi satu trend pada hari ini bagi memasarkan produk makanan keluaran mereka. 

Dengan pakaian yang menampakkan lurah dada berserta gerakan badan yang sering menunduk, ia merupakan tren yang sangat disukai ramai terutamanya dari golongan lelaki. 

Di sini, sebuah syarikat perusahaan ayam goreng di China yang dikenali sebagai "Bao Liao Fried Chicken" telah mengambil seorang model, Cheng Chia-chen, berusia 19 tahun yang berasal dari Taiwan untuk mempromosikan produk mereka. Tidak disangka-sangka, gadis berkenaan telah menjadi seorang bintang Internet dan mendapat nama gelaran "Gadis Ayam Goreng" setelah muncul di dalam sebuah video yang mengajar orang bagaimana hendak membuat ayam goreng yang lazat.

Video ini telah menjadi virus di negara-negara seperti Taiwan, Jepun dan Hong Kong. Ketika ini, gadis tersebut telah mendapat kontrak untuk menjadi model di Jepun dan sebuah DVD mengenai aksi modelnya bakal dilancarkan pada bulan November ini.


p/s: Tengok dia buat ayam goreng ka, tengok apa ka..Hahaha =D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...