Jom Singgah Sini =)

Wednesday 26 March 2014

[Menarik] Phonejoy - Alat Kawalan Konsol Untuk Telefon & Gajet Yang Mampu Menyokong 400 Permainan

Dengan lambakan alat kawalan konsol yang dijual di pasaran hari ini, kebanyakkan hanya sesuai untuk konsol permainan video dan tidak banyak yang menepati citarasa pada masa kini terutamanya pada mereka yang sering bermain permainan video di dalam telefon atau gajet..Mujurlah, terdapat sebuah syarikat yang peka mengenai masalah ini dan muncul dengan jalan penyelesaiannya..Nak tahu, meh usha kat bawah ni..


The Phonejoy merupakan alat kawalan konsol serba guna untuk telefon dan gajet anda. Peranti ini turut mempunyai mekanisme gelongsor yang boleh disesuaikan dengan apa jua saiz gajet, dan menyediakan semua fungsi konsol permainan dengan D-Pad, butang, thumbsticks dan sebagainya.  

Peranti ini juga kelihatan cantik dan kemas, dan disebabkan saiznya yang kecil, ia boleh dibawa ke mana sahaja, sama ada diletakkan di dalam beg atau pun di dalam poket. Faktanya kini, beberapa pihak yang terlibat dalam penciptaan konsol ini telah membolehkan ia menyokong hampir 400 permainan untuk sistem operasi Android dan IOS, yang menjadikannya lebih berbaloi untuk dimiliki.


p/s: Boleh beli ni =D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...