Jom Singgah Sini =)

Monday, 18 November 2013

[Video] Penyodok Ergonomik, Mampu Mengurangkan Masalah Sakit Tubuh Badan =D

Sakit tubuh badan merupakan perkara biasa terutamanya bagi mereka yang selalu melakukan kerja-kerja berat seperti mencangkul, menggali lubang, menyodok, berkebun dan lain-lain lagi..Kini, terdapat jalan penyelesaiannya apabila sebuah penyodok ergonomik telah pun dicipta bagi memudahkan kerja-kerja anda..Nak tahu dengan lebih lanjut, meh usha kat bawah ni..



Penyodok ergonomik dari Bosse Tools ini menggunakan pemegang berputar yang unik untuk mengurangkan tekanan pada badan anda dan mengurangkan beban apabila menjalankan projek-projek anda.

Penyodok tradisional biasa lazimnya memaksa anda untuk menggerakkan badan ke kedudukan dan sudut luar biasa. Dengan menambah pengendalian berputar di tengah-tengah badan penyodok, penyodok Bosse ini akan membenarkan pengguna untuk mengambil alih kedudukan tangan yang jauh lebih semula jadi dan selesa di samping menghapuskan keperluan untuk membongkok dengan teruk.

Satu lagi faedah penyodok yang direka semula ini adalah ruang kaki berbentuk "U" di atas bilah penyodok. Di sini, pengguna dapat memijak bilah penyodok dan memberikan tekanan secara terus ke tengah bilah. Ini membolehkan kuasa yang lebih besar di tolak ke bawah dan dapat mengurangkan masalah sakit belakang secara mendadak.

Pada masa ini, syarikat Bosse Tools hanya menawarkan penyodok seperti penyodok Flathead dan penyodok salji sahaja. Semua ciri-ciri reka bentuk yang unik dan ergonomik dapat memastikan anda dapat meneruskan kerja tanpa sebarang masalah sakit belakang.



Video:

p/s: Kalau jenis malas buat kerja pun sama jugak, tak ada masalah sakit belakang..Hahaha

* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *

1 comment:

Paperbag Head said...

kalau dah malas...bagi alat canggih macam mana pun takkan ade efek kat pinggang..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...