Jom Singgah Sini =)

Wednesday 13 November 2013

[Gambar] Pertandingan Ratu Muslimah Dunia 2013 Di Indonesia =D

Lazimnya, pertandingan Ratu Dunia sering melibatkan penyertaan kaum wanita yang memperlihatkan tubuh badan mereka yang cantik, seksi dan paling menggoda..Namun, di Indonesia yang terkenal dengan bilangan umat Islam teramai di dunia, mereka telah mengadakan pertandingan yang lebih bermanfaat, sesuai dengan identiti negara Islam mereka iaitu Pertandingan Ratu Muslimah Dunia 2013..Nak tahu macam mana cantiknya para peserta dalam pertandingan tersebut, meh usha kat bawah ni..


Di Indonesia, mereka mempunyai cara alternatif bagi mengadakan pertandingan ratu cantik iaitu dengan mengadakan pertandingan Ratu Muslimah Dunia 2013. Syarat utama dalam pertandingan tersebut ialah para peserta mestilah memakai pakaian yang menutup aurat. Para juri akan menilai para peserta dari nilai ketakwaan, kesetiaan, akhlak dan tahap pengetahuan tentang kitab Al-quran.

Para peserta yang bertanding terdiri daripada negara-negara yang mengamalkan agama Islam sebagai agama rasmi. Pemenang bagi pertandingan Ratu Muslimah Dunia 2013 dimenangi oleh peserta dari Nigeria iaitu Aisha Obayiyi Ajibola yang berusia 21 tahun.


p/s: Peserta Malaysia pun boleh tahan jugak cantiknya =D

* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...