Jom Singgah Sini =)

Sunday 28 July 2013

[Gambar] Perkuburan Mewah Bos Mafia Di Rusia =D

Mafia merupakan kumpulan atau organisasi yang sering menjalankan kegiatan jenayah terancang..Mereka ini sering berselindung di sebalik sektor perniagaan dan perbankan bagi mengaburkan diri dari ancaman pihak berkuasa..Kekuatan sesebuah kumpulan mafia sering dinilai daripada tahap kekayaan, jumlah samseng dan pengaruh mereka di sesebuah kawasan..Ketua atau bos mafia ini akan diberi penghormatan yang penuh oleh ahli bawahan, termasuk apabila sudah mati..Nak tahu kenapa? Meh usha kat bawah ni..


Kebanyakkan orang sering tertanya-tanya mengenai bagaimana gaya hidup seorang bos mafia. Mereka ini sering dikenali dari penampilan dan gaya hidup yang sangat mewah bermula dari pakaian, kenderaan dan rumah kediaman.

Bahkan, apabila sudah meninggal dunia, bos-bos mafia ini masih "mempamerkan" kekayaan mereka. Di sebuah kota yang terletak di pinggir Yekaterinburg, Rusia terdapatnya sebuah makam khusus untuk para bos mafia ini. Makam mereka sangat mewah dan kebanyakkan batu nisan di kubur mereka dihiasi dengan potret wajah si mati yang tampak gagah bergaya serta berlatar belakangkan gambar asetnya yang mewah.

Selain daripada para bos mafia, pengawal peribadi mereka yang setia dan turut terkorban ketika bertugas turut dimakam kan di kawasan perkuburan yang sama.


p/s: Fuhh! Kekayaan boleh dibawa ke mati ooo..




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...