Jom Singgah Sini =)

Saturday 16 March 2013

[Aneh] Pemuda Ini Dilarang Masuk Ke Dalam Perpustakaan Di Seluruh Dunia *0*

Perpustakaan merupakan tempat yang sering dikunjungi oleh pelbagai lapisan masyarakat bagi mencari ilmu pengetahuan tambahan dan meminjam buku sebagai rujukan..Namun, seorang pemuda ini telah dilarang sama sekali daripada mengunjungi perpustakaan bukan sahaja yang berdekatan dengannya malah di seluruh dunia..Nak tahu kenapa dia dilarang sebegitu, meh baca kat bawah ni..



Seorang pemuda berusia awal 20-an telah diharamkan daripada mengunjungi perpustakaan di seluruh dunia selepas dia ditangkap dan didakwa melakukan martubasi di sebuah perpustakaan awam di Racine, Wisconsin.

Menurut laporan, pemuda itu, Tyree S. Carter "berdiri secara terbuka, dan tidak cuba untuk menyembunyikan tindakannya itu."

Carter dilaporkan sedang membaca buku apabila polis tiba untuk menahannya. Pegawai polis tersebut berkata, "Dia meminta maaf dan berkata itu adalah kali pertama dia membuat kesalahan seperti ini." Jaminan bon nya telah ditetapkan sebanyak US$1,000 dengan syarat, dia perlu menjauhi dirinya daripada memasuki mana-mana perpustakaan di dunia ini.

Video:





















p/s: Orang pergi perpustakaan baca buku, dia buat benda pelik-pelik..Hahaha..

* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *







2 comments:

Unknown said...

pulak dah..adoiyaii..macam2 zaman sekarang ni kan.

shuttet said...

takdak pasal, pi cari pasal..itu la dia, kan dah kena..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...