Jom Singgah Sini =)

Sunday 17 February 2013

[Video] Bosan Dengan Pemanas Kereta Yang Selalu Rosak, Lelaki Ini Gantikan Dengan Dapur Rumah..

Bagi pemilik kereta yang tinggal di negara yang beriklim sejuk, memandu dalam keadaan tersebut dengan alat pemanas kereta yang sentiasa mengalami kerosakkan mungkin menjadi perkara yang menyusahkan..Walaubagaimana pun, seorang lelaki Switzerland ini mempunyai cara yang unik bagi mengatasi masalah tersebut..Nak tahu dengan lebih lanjut, meh usha kat bawah ni..



Seorang lelaki bernama Pascal Prokop yang tinggal di bandar Zurich, Switzerland mempunyai banyak masalah berhubung pemanas kereta Volvo 240 model 1990 miliknya yang sering mengalami kerosakkan walaupun sering dibaiki.

Akibat bosan dengan masalah yang dihadapinya, dia menggantikan alat pemanas di dalam keretanya dengan memasang sebuah dapur rumah yang beroperasi dengan membakar kayu. Serombong asap pada dapur tersebut di pasang pada bahagian atas bumbung kereta bagi mengeluarkan asap pembakaran. 

Apa yang mengejutkan, pihak berkuasa Switzerland meluluskan pengubahsuaian tersebut dan memberikannya permit untuk memandu kenderaan berkenaan di jalan raya.


Video:

p/s: Dah macam kapal laut pulak atas serombong asap atas bumbung..Asalkan dia panas dalam kereta sudaa..Hahaha..

* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...