Jom Singgah Sini =)

Tuesday, 24 July 2012

[Video]: Perghhh! Pengantin Remaja Umur 16 Dan 14 Tahun =D

Sebelum-sebelum ni, teringin jugak aku nak merasa kahwin awal sebab aku pernah dengar orang kata, "kalau aku tahu yang kahwin tu best..dah lama aku kahwin"..Kira, budak-budak berdua ni, dah tahu kahwin tu best yang diorang kahwin awal-awal tu kan kan kan? Apa-apa hal jom layan video budak-budak ni kahwin kat bawah ni..


Macam mana pun, dua-dua budak yang jadi pengantin ni memang cute habis..Aku sendiri pun tak pasti kat mana majlis ni berlangsung, sebab tak dinyatakan dengan jelas cuma dinyatakan pengantin lelaki ni namanya Syafiq (16 tahun) dan pengantin perempuan pulak namanya Yana (14 tahun)..

Tak perlu nak heran sebab apa yang pasti, kedua-dua pengantin ni masih bersekolah lagi..Apa-apa pun, walaupun aku sendiri tak kenal sapa pengantin ni, aku tetap nak ucapkan semoga berbahagia ke anak cucu..Yiehaaa~~ =D

Video:


Sumber: DebikKarmic

p/s: Ni kalau pagi nak pergi sekolah, sapa kejut sapa ekk? Ke sama-sama kena kejut dengan mak bapak? Kah kah kah =D


* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *


1 comment:

asraff ruslan said...

seronok ya budak-budak ni masa kecik2 lagi dah kahwin.....semoga kekal sehingga ke akhir hayat....

RAHSIA Buat Duit RM3000 - RM15000 Sebulan Melalui Bisnes T-Shirt Terbongkar. Dapatkan Panduan PERCUMA di SINI!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...