Jom Singgah Sini =)

Tuesday, 22 May 2012

[Video]: Cara Nak Bagi Kucing Anda Berkawan Dengan Kucing Baru =D

Bagi peminat dan pencinta kucing yang bercita-cita nak tambah seekor lagi 'ahli keluarga' dalam keluarga korang tu, apa kata korang tengok video ni, macam mana cara tak nak bagi kucing yang korang ada sekarang bergaduh dengan kucing baru yang korang nak ambik nanti..

Mula-mula tu memang la bergaduh, tapi lama-lama nanti diorang berkawan la elok-elok..Tak percaya? Meh tengok video kat bawah ni..




p/s: Kesian tengok kucing baru tu, asyik kena buli je..Tapi bila dah berkawan, dua-dua nampak comel (^_^)


* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *

1 comment:

Nur Misnan said...

ohhhh... how sweet..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...