Jom Singgah Sini =)

Sunday, 13 May 2012

[Gempak]: Rumah Lutsinar Di Jepun *0*

Memiliki sebuah rumah yang basar dan tersergam indah mungkin menjadi impian kebanyakkan daripada kita..Dengan hiasan dalaman yang disusun rapi, laman rumah yang dilengkapi taman mini atau kolam renang dan macam-macam lagi..Namun, terdapat sebuah rumah di Jepun yang cukup sekadar berdinding lutsinar..Kalau nak tahu apa rupa rumah lutsinar tu, meh usha kat bawah ni..

Rumah ini bersaiz 85 meter persegi (914 kaki persegi) dan mempunyai 21 plat lantai individu yang di atur pada tahap berbeza di atas tanah. Kemudahan paip juga terletak di sebalik dinding tebal di belakang bangunan. Sekiranya pemilik mahukan privasi, mereka hanya perlu menarik langsir bagi 'menyembunyikan' mereka daripada dunia luar.














p/s: Bilik mandi pun lutsinar jugak apa? 0.0


1 comment:

Onitsuka_hana said...

panas la. tapi kalau ujan best.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...