Jom Singgah Sini =)

Monday, 6 February 2012

Alamak! Ada Alat Anti-Rogol? *0*

Ahaaa..Ini ada berita baik untuk kaum wanita sekalian, mungkin lepas ni kes-kes rogol yang dok mencanak naik dalam statistik jenayah boleh dikurangkan..Sekali pandang, nampak macam cawat besi pun ada jugak..Agak-agak la kan, demi menjaga keperawanan, korang sanggup tak nak pakai alat ni setiap masa? Nampak gaya, kalau nak duduk pun boleh sakit punggung korang nanti..Hahahaha =D

Apa-apa hal pun, jom tengok gambar alat anti-rogol (berkesan ke?) ni kat bawah..Enjoyy~~..




Dah macam kembali ke zaman dulu-dulu pulak, di pakai oleh si isteri bagi mengelakkan mereka curang dengan lelaki lain..Kuncinya si suami la pegang seandainya mereka merantau jauh..Mungkin nampak macam kejam, tapi kalau dah rupa itu cara yang berkesan, nak buat macam mana kan..

p/s: kreativiti manusia tiada batasan..Alat macam ni pun diorang boleh reka..Hehehehe




2 comments:

cikmawar said...

haha.. kalau kene renjatan elektrik, habis la..

Emiey said...

haha..nk order satu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...