Jom Singgah Sini =)

Tuesday 24 January 2012

[Video + 18SX]: Wanita Di Bogelkan Kerana Mencuri *0*

Haishhh..Apa nak jadi la dengan diorang ni..Tak ada hukuman lain ke nak guna selain guna cara macam ni, sikit-sikit ditelanjangkan dan dibogelkan..Masih ada banyak lagi cara elok yang boleh digunakan untuk memberi pengajaran kepada si pesalah..Bagi aku, cara hukuman ni menampakkan sifat segelintir manusia yang masih lagi tidak bertamadun dan tidak bermoral..Bagi yang nak tahu cerita sebenar, meh baca kat bawah ni..


Wanita berusia 25 tahun ini telah dimalukan oleh sekumpulan pelajar lelaki di sebuah universiti apabila dia didakwa mencuri sebuah komputer riba dan telefon mudah alih yang dipunyai oleh seorang pelajar di sana. Wanita ini telah ditangkap oleh para pelajar universiti itu ketika cuba melarikan diri bersama barang curiannya.




Bukan setakat ditelanjangkan, malah ada sesetengah pelajar lelaki memaksa wanita ini membuka kelangkangnya dan cuba untuk memasukkan jari ke dalam kemaluan wanita ini. Pelajar lelaki yang lainnya merakam menggunakan telefon bimbit mereka dengan cara yang tidak bertamadun.


Menurut sumber, wanita ini telah dua kali ditangkap kerana kesalahan yang sama. Namun nasib tidak menyebelahinya, kerana mencuri, dia terpaksa dihukum  'bertelanjang bulat'. Buat masa ini tidak dapat disahkan lagi sama ada wanita ini merupakan penuntut di universiti yang sama atau tidak..




Video di sini


Sumber asal: GhanaLeak

p/s: harap-harap orang yang bagi bogel perempuan ni dikenakan hukuman yang setimpal =/


* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...