Jom Singgah Sini =)

Monday 9 January 2012

Ubat Gigi Berperisa Terbaik Untuk Kanak-Kanak =D

Entri kali ni aku rasa sesuai untuk korang yang dah jadi mak atau ayah dan mempunyai anak-anak yang berusia dalam lingkungan 3-6 tahun..Bukan apa, selalunya, bagi korang yang dah ada anak ni, mesti bermacam-macam kerenah anak-anak yang korang kena layan terutamanya dalam hal-hal kebersihan seperti kebersihan gigi..Pernah tak anak-anak korang melawan atau memberontak semata-mata tak mahu menggosok gigi? Mesti ada kan? Hehehehe..


So, dalam posting kali ni aku nak share la dengan korang yang mungkin pernah mengalami masalah macam ni tentang cara yang betul untuk korang mengajar anak-anak korang menggosok gigi..Selalunya, anak-anak ni tak suka dipaksa-paksa, jadi cara terbaik untuk timbulkan minat menggosok gigi yang mungkin korang boleh buat adalah dengan membeli ubat gigi berperisa yang terbaik untuk anak-anak korang..Kalau kita tengok dekat pasaran sekarang pun, bermacam-macam jenis dan jenama ubat gigi untuk kanak-kanak yang dijual contohnya yang feymes adalah Kodomo Lion..


Bagi korang yang masih tak ada idea nak beli ubat gigi jenis macam mana untuk anak-anak korang, mungkin gambar-gambar ubat gigi kat bawah ni boleh membantu korang..Apa-apa hal pun, jom cekidaut kat bawah ni dulu =D


Mild Mint Stars

Burstin' Bubble Gum

Rocket Burst

Silly Strawberry

Walaubagaimana pun, cari lah perasa yang sesuai untuk penjagaan gigi anak-anak anda..Jangan tahu nak sedap je, tapi khasiat dan kandungan dalam nya diabaikan..

p/s: Aku pun suka jenis ubat gigi yang ada perasa ni..Bukan buat gosok gigi sangat, tapi buat telan je yang lebih..Hehehehe =D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...