Jom Singgah Sini =)

Thursday 12 January 2012

Kucing Yang Takut Tikus =,='

Aduhhh..Kalau aku la yang jadi Presiden Kucing-Kucing Sedunia, memang dah kena penampaq 5-6 liang dah kucing se-ekor ni..Memalukan kaum kerabat je, apa kejadah kucing yang terkenal dengan sifat buas dan ganas boleh kecundang di bawah tapak kaki seekor tikus kecil..Tikus tu bagi ubat 'guna-guna' ke?..Adoyaii~~ =,='


Pada firasat aku, kucing ni diam-diam dah mengkhianat kaum-kerabat sendiri dan berpaling tadah menyokong perjuangan kumpulan Si Tikus (Hebat kan imaginasi aku..hehehe)..Kucing yang mengkhianat perlu dihukum, segala keistimewaan makanan feveret seperti Friskies dan Whiskas akan ditarik balik dan perlu menghabiskan sisa-sisa hidup di dalam kurungan a.k.a sangkar kucing..Muahahahaha (gelak jahat =D)


Kalau nak tengok gambar bukti yang tertuduh telah bermesra-mesraan dengan pihak musuh, meh cekidaut kat bawah ni..Hehehehe..


~ Bersedia untuk bertempur..~

~ Si Kucing telah diserang bertalu-talu oleh Si Tikus ~

~ Akibat tidak sanggup menanggung kesakitan, Si Kucing akhirnya menyerah kalah dan bersedia menurut segala arahan daripada Si Tikus ~

~ "Arahan pertama dari aku selaku tuan kau yang baru adalah malam ni tidoq tolong peluk aku..Sejuk sangat malam ni, nak pergi kencing, aku takut jalan sorang-sorang" ~

~ "Oraitt bos, jom saya dukung balik rumah..Kita tidoq sama-sama yoo" ~

~ Perghhh..korang jangan jelesss..Aku dapat selimut yang besar punyerrrr..Hehehehe ~

p/s: nasib baik perangai kucing aku tak macam ni =,='








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...