Jom Singgah Sini =)

Tuesday, 6 December 2011

Bayangan Apabila Peranan Manusia Bertukar..

Pernah tak selama ni korang terfikir tentang apa yang korang buat contohnya macam memasak ikan, membuka bungkusan hadiah, menabung atau apa-apa sahaja aktiviti akan menjadi terbalik..Maksud nya kat sini, kalau korang suka menabung duit dalam tabung, terbaliknya, tabung tu pulak menabung dalam korang..Faham tak? Bunyi dia memang agak pelik sikit sebab kita tak pernah terfikir langsung akan benda-benda macam ni..Bagi korang yang masih tak faham lagi tu, boleh la tengok gambar kat bawah ni..




Amacam? Boleh bayang tak kalau kita bertukar tempat dengan benda-benda tu semua? Korang mesti rasa tak sanggup, betul tak? =)


p/s: lepas ni nak kalau nak buat sesuatu benda mesti kena buat elok-elok..Nanti terasa macam kita pulak jadi benda tu..hohohoho


* Habis SPM? Minat berniaga? Sertai Yoli sekarang *

3 comments:

syasyajohan said...

aiyoo.siapa puya idea yang bernas sangat ni:DD

eLLa n aLia said...

haha.. best!

Aku BuDaK KaMPuNG said...

mengerikan, . . . . :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...