Jom Singgah Sini =)

Tuesday, 13 December 2011

12 Ulat Beluncas Yang Merbahaya Kepada Manusia..

Tak sangka pulak aku, ulat beluncas yang aku nampak gemuk gedempol dan berbadan hijau tu ada jugak spesies dia yang merbahaya kepada manusia..Aku ingat selama ni ulat beluncas semua okay jee (setereotaip kan aku..hehehe)..Lepas ni, korang hati-hati la ekk kalau ternampak ulat beluncas tu..Jangan main pegang je, perhati sama..Mana tahu nanti terpegang spesies yang merbahaya macam tu..Kalau korang berminat nak tahu apa jenis ulat beluncas yang merbahaya pada kita tu, meh cekidaut kat bawah ni =D


12. The Spiny Oak Slug Caterpillar.




11. The Io Moth Caterpillar.




10.  Costa Rican Hairy 




9. The Bag Shelter Caterpillar




8. Pine Processionary Caterpillar.




7. The Saddleback Caterpillar.




6. The Puss Caterpillar.




5. The Cinnibar Moth Caterpillar.




4. The Stinging Rose Caterpillar.




3. The Monarch Caterpillar.




2. The Hickory Tussock Caterpillar.




1. The Gipsy Moth Caterpillar.




p/s: geli pulak aku tengok..Ngeeee~~


* Minat berniaga? Nak cari income lebih? Sertau Yoli sekarang! *

1 comment:

Sweet Heart said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...