Jom Singgah Sini =)

Monday 28 November 2011

Yoli..

Hari ni aku nak promote barang sikit, jangan marah ekk..Nak tanya sikit, sebelum ni korang pernah tak dengar lagi pasal produk kesihatan dari Yoli ni? Kalau produk dari Usana, Monavie, HerbaLife atau pun Gesundheit tu mesti ada antara korang yang kenal atau pernah beli..Kalau korang nak tahu, produk Yoli ni merangkumi semua produk-produk kesihatan yang aku sebutkan tadi..


Apa yang special sangat pasal Yoli ni?


Apa yang special nya Yoli ni ada lah produk ni di datangkan khas daripada U.S dan akan membuka cawangan nya yang pertama di Asia pada bulan Januari, 2012 nanti..Kiranya, Malaysia akan menjadi negara pertama di Asia untuk Yoli ni bukak cawangan nanti..




Siapa pengasas Yoli ni?


Pengasas Yoli ni ada 6 orang semuanya dan salah seorang dari diorang pernah terlibat dalam pembikinan plan marketing untuk Usana dan Monavie.




Apa khasiat Yoli ni?




Apa rupa produk Yoli ni?


Sekarang ni, yang masuk dalam Malaysia hanya ada 2 produk dahulu iaitu:


~ Yoli Alkalete Capsule ~

DAN

~ Yoli Superfruits ~

Produk yang ketiga akan masuk ke Malaysia selepas pembukaan cawangannya nanti iaitu pada bulan Januari 2012..

~ Yoli Fun ~

Macam mana plan pemasaran Yoli ni?

Bagi sesiapa yang berminat nak join Yoli ni, korang jangan bimbang sebab plan permulaan dia sangat-sangat lah murah..Meh tengok kat bawah ni..

* Harga sudah termasuk Yuran keahlian seumur hidup, cukai dan penghantaran terus dari Amerika Syarikat. Penghantaran terus dari Amerika Syarikat akan mengambil masa 1-2 minggu untuk sampai kepada anda.

Bagi korang yang berminat untuk berniaga dan memperolehi pendapatan (income) dari Yoli ni, korang boleh rujuk kat bawah ni..


Peluang perniagaan ni terbuka untuk pelajar lepasan SPM, pelajar-pelajar universiti, dan kakitangan awam dan swasta yang ingin mencari pendapatan sampingan..

Kalau berminat, boleh hubungi:

Encik Izzat Tarmizi - 017-5800259

atau

Encik Mohammad Na'im - 013-5316641

p/s: Income anda akan dibayar pada setiap minggu dalam akaun bank dengan menggunakan nilai matawang US Dolar (USD), bukan Ringgit Malaysia (MYR) taw.. =)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...