Jom Singgah Sini =)

Monday 7 November 2011

Special Gift Di Mesin ATM =D

Macam mana cuti Hari Raya Aidiladha korang? Ok tak? Ada tak antara korang yang join sembelih dan lapah bintang sembelihan hari ni? Kalau ada tu, bagus la, ringan-ringan kan tulang tu untuk bergotong-royong yee =D

Sebelum tu aku nak mintak maap kat korang banyak-banyak sebab tak sempat nak update post-post baru dan especially ucapan Selamat Hari Raya Qurban..Biasalah, lagi sehari nak raya, aku dengan family dah cabut balik ke kampung..Dekat kampung, line tenet bukan ada pun..So, dengan kesempatan yang masih ada ni, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha untuk korang semua yang sudi singgah, baca, dan share knowledge dengan aku kat sini..Tanpa korang semua, siapa lah Sochai, sekadar blog picisan di pinggiran..Cewaaahhh~~ =D

Tadi, sementara dok layan internet dan blogwalking, aku ada terbaca satu artikel yang menggambarkan masyarakat kita sekarang ni kuat berbelanja, tambah-tambah lagi time musim-musim perayaan macam Raya Haji ni..Pada aku, betul jugak, sebab cuba korang tengok bank-bank yang ada mesin ATM tu, mesti ramai manusia kat sana..Aku rasa lagi banyak orang yang nak cash-out dari yang cash-in =D

Tapi kan, tak banyak bank yang bagi special reward@gift kat customer diorang melalui mesin ATM tu..Kalau nak dapat pun, kena simpan sebanyak sekian-sekian kat bank atau korang kena beli akaun or saham pulak..Itu pun delayed, betul tak?..Tapi kat bank yang satu ni senang je..Korang just cucuk kad, dapat keluar duit dengan special gift tu pun korang dapat jugak, tak ada delayed-delayed..Hadiah ni pulak antara korang nak dengan tak nak je..Kalau nak tahu hadiah apa, boleh layan gambar kat bawah ni..hehehe =D






Amacam?? Agak-agak korang nak tak special gift macam ni? Kalau dapat, memang korang antara customer yang paling bertuah..hehehehe

p/s: aku geli dengan ular sebenarnya..tukar dengan hadiah lain boleh tak? Kereta BMW ke, Mercedes ke..hihihihi (^_^)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...