Jom Singgah Sini =)

Sunday 13 November 2011

Kereta Api Sebenar Terkecil Di Dunia..

Hahahaha..Aku teringat lagi zaman aku kecik-kecik dulu, kalau tak silap, time tu aku baru Darjah 5..Masa tu ayah aku ada belikan satu permainan kereta api yang landasan dia kena sambung-sambung dalam bentuk bulatan tu..Memang aku main tak ingat dunia dah time tu, berhenti pun kalau bateri kereta api tu abis..Tapi yang paling syok nya, kepala kereta api tu boleh keluar asap..Memang nampak macam real..hehehehe =D


~ lebih kurang macam ni..tapi aku punya best lagi =p ~

Tapi yang tak syok nya, kereta api mainan aku ni tak boleh bawak orang (fikiran budak-budak dulu)..Bila dah besar sikit macam sekarang ni, baru la aku jumpa ada kereta api kecik yang boleh bawak orang..Tapi kereta api tu tak ada la kecik macam gambar kat atas ni, tapi kecik sikit daripada saiz kereta api yang sebenar..Kalau ada yang tak berapa nak paham tu, boleh layan gambar kat bawah ni =D










Ini macam baru la syiok..Asap serombong real, drebar real, landasan real, siap ada dengan stesen real lagi tu..Tak ada la dok menung tengok ja keretapi tu gerak sendiri..hehehehe

p/s: dah lama tak naik kereta api..huhuhu


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...