Jom Singgah Sini =)

Wednesday 26 October 2011

[Video]: Bagus Ke Gaduh Pasal Lelaki??

Halamakkk..jahat pulak jari-jemari aku hari ni, punya banyak topik, last-last yang ni jugak yang aku "ter"pilih..Kepada pembaca perempuan tu, jangan la marah aku pulak narhhh (tengah takut ni)..Nanti korang kata aku ni gender bias pulak..aishhhh =,='


Bukan apa, ini juz persoalan aku la sebab aku hanya mahukan kepastian, betul ke ada pompuan@girlfren yang bersifat protective untuk si boifren tu sampai sanggup bergaduh bagai? Atau hanya sekadar cemburu buta dan suka menyerang tanpa usul periksa? Mungkin ada segelintir daripada korang yang ada girlfren@boifren ada pengalaman pasal benda-benda macam ni kan..


Kalau korang yang still tak tahu macam mana rupa pompuan ni bila bergaduh, boleh layan video kat bawah ni..Bukan apa, aku sebagai lelaki pun naik ngeri bila tengok diorang bergaduh, memang dashyat wooo~..




Aku time tengok video ni mula-mula pun aku nak tergelak..Apa la yang bagus sangat gaduh pasal lelaki tu, belum tentu lagi lelaki tu pun nak kat korang..Dah la gaduh kat depan public, tak malu ka oii? Habis semua orang boleh tengok perangai korang yang tak lawa tu..Kalau adik aku la perangai macam ni, makan penampor Jepun la jawab nya..Ishhhh3..

So, bagi pembaca perempuan tu, jangan la buat perangai macam ni ekk..Tak semegah pun..Biar muka tak lawa, asalkan hati lawa, itu lagi penting..Kalau lelaki@boifren korang betul-betul sayang kan korang, jangan risau, dia takkan buat benda tak elok belakang korang..Tapi kalau dah melampau sangat, korang still ada pilihan kan? It's good for you to find someone else that are more better than him..Kumbang bukan seekor, betul tak?

Korang pun ada yang dah besar panjang, masing-masing boleh berfikir..Pandai-pandai la korang bezakan yang mana kaca dan yang mana permata..Aku nak nasihat lebih-lebih pun tak boleh, sebab perubahan diri terletak dalam diri masing-masing..Juz nak buat or tak nak je..Apa-apa pun, think wisely before you did something ok? =D

p/s: si camera man pun tak kan tak de inisiatif nak larang kot..aishhhh






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...