Jom Singgah Sini =)

Friday, 28 October 2011

[Seram + Seni Kreatif]: Rambut Tumbuh Atas Tangga!! *0*

Aku pun tak tahu la macam mana orang-orang seni ni berkarya..Kadang-kadang aku tengok cara diorang ni memang gila-gila tahap gaban punya laa, tapi hasil karya diorang tetap menarik dan unik..Itu laa special nya bakat yang diorang ada ni yang tak ada kat orang lain..

Sebelum tu, aku nak tanya korang sikit..Pernah tak lagi korang dengar golongan artis ni buat hasil seni guna rambut manusia?? Kalau ada pun, diorang juz buat dalam skala yang kecil dan sedikit..Tapi macam mana kalau diorang buat dengan menggunakan jumlah rambut yang banyak sampai boleh tutup keseluruhan satu anak tangga? Memang rasa susah nak percaya kan?

Bagi aku, bukan calang-calang artisan yang boleh buat macam ni..Gabungan bakat dengan pengalaman memang penting kalau nak buat hasil karya macam ni..Tapi kan, aku tengok sekali pandang je pun dah buat aku rasa seram..Macam nak masuk rumah hantu jaa..Apa-apa pun, korang layan la gambar yang aku dah prepare untuk korang kat bawah ni =)







~ ini la rupa si artis rerambut ni, Jessica Wohl ~

p/s: untuk pengetahuan korang, rambut ni bukan rambut betul pun, juz rambut sintetik je..Tapi rambut palsu pun boleh bikin orang naik seram kan?..Jangan marah aku ekk, tak ada niat pun nak tipu korang, juz nak buat saspens je..Peace yooo~~ (^_^)



2 comments:

Fyza Roselle said...

haha seram lah tgk :)

biskut_mery said...

aaiisshh kat situ uper nyer rmbut aku haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...