Jom Singgah Sini =)

Friday 9 September 2011

Sekolah Memandu Ke Ni??

Dalam banyak-banyak sekolah yang, sekolah memandu la yang aku rasa paling malas nak pergi..Mana tak nya, bangun mesti awal pagi, karang sakit nak kena tunggu turn pulak lagi sapa yang kena ajar dulu..Sapa-sapa yang datang lambat tu, nasib la, kadang-kadang sampai ke petang menunggunya..Haa, kan dah menung sorang-sorang..hahahaha..

Tapi, lepas abeh ja aku dapat lesen 'P' aku tu, memang jangan harap la aku nak pi sana dah, boleh la aku gelakkan pulak budak-budak 'junior' yang baru terhegeh-hegeh nak ambik lesen tu..Baru diorang tahu apa itu erti penyesalan..hehehe..


Lagi pun, ambik lesen memandu ni ada pentingnya..Time dok sihat dan ada masa ni la yang sesuai untuk belajar memandu..Kalau dah tua bangka baru nak belajar, memang rugi la kan..Aku belajar memandu dulu se-mata-mata nak senang bergerak pergi mana-mana..Iye la, kesian pulak kat mak ayah aku nak pergi hantar pastu nak datang jemput pulak..So, kalau dah ada lesen sendiri kan senang =D


Aishhh..melalut jauh dah aku ni..Aku sebenar nya nak share dengan korang keadaan sekolah memandu yang tak pernah kita bayangkan..Kalau korang rasa sekolah memandu kat negara ni teruk, ada lagi sekolah memandu yang lebih teruk dari negara kita..Korang pilih la, nak belajar memandu kat Malaysia ka, atau kat negara diorang??

















































p/s: jom la pi belajar memandu..hehehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...