Jom Singgah Sini =)

Sunday 18 September 2011

Nama Makanan Yang Pelik + Haru =,='

Hahaha..dalam kesibukkan study untuk exam yang akan menjelang tiba tak berapa hari ja lagi ni, sempat lagi aku berblogging..Maklumlah, 80% aku dah sempat cover, boleh la aku rilek-rilek sekejap buat apa yang patut (update blog misalnya) =D


Maaf la termerapu sikit, nak release tension sikit..So, siapa-siapa yang tengah dok study tu, boleh la berhenti sekejap, layan entri aku ni ramai-ramai..hahahaha


Hari ni, aku juz nak share dengan korang pasal nama makanan yang kita tak pernah dengar sebelum ni..Aku rasa, kalau aku jumpa nama makanan pelik macam tu, baik aku tukar makan kat kedai lain..Kalau korang, korang nak ke test rasa makanan diorang tu? =)


































p/s: serius mengarut =,='

1 comment:

Mohd.Fareez@Sham said...

I like your blog very much

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...