Jom Singgah Sini =)

Thursday 1 September 2011

Kapsul Hotel Terapung..

Maap lee..Dah lama aku tak update blog aku ni..Maklum la, sibuk beraya kat kampung, ini pun baru ada peluang nak luangkan masa dengan laptop aku..Jadi, dengan kesempatan yang ada ni, boleh la aku ambik masa sikit nak update post baru..hehehe =D


Sementara tak ada orang nak mai beraya ni, boleh la aku nak cerita sikit pasal entri baru aku ni..Siapa dalam kalangan korang pernah sewa@tinggal dalam hotel terapung??..Alaaa, setakat hotel yang terapung bertiang kayu tu tak main laa, ini yang betul-betul terapung atas permukaan air punya..Baru ada kelas kan? hehehe =D


Kalau nak tahu, idea hotel terapung ni berasal dari Perancis, tapi aku pun tak pasti dah berapa lama dah hotel terapung ni wujud, nampak macam boya kat tengah laut je..Kalo korang, nak ke duduk dalam hotel macam ni?




































p/s: aku mabuk laut..huhuhuhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...