Jom Singgah Sini =)

Saturday 20 August 2011

Superbike Berkonsepkan "Burung Hantu" Dari BMW =D

Aku rasa entri aku pada kali ni pasti akan menggugat iman penggila motor kat luar sana tu (especially ayah aku sendiri..hehehe)..Mana tak nya, syarikat automotif terkemuka di dunia yang tak asing lagi iaitu BMW dah start menayangkan prototaip superbike rekaan diorang yang aku rasa sangat-sangat la sesuai dengan jiwa orang muda sekarang ni..hehehe =D

Sebelum tu, aku nak cerita sikit pasal superbike ni..Superbike ni direka oleh Marko Petrovic dengan janaan enjin 6 silinder 1600 cc..Perghh, lagi laju dari motor ayah aku (Honda ST 1300..)..Korang rasa macam mana?? Dah ada yang pasang niat nak sambar satu?? =D









                                                   ini lah designer dia, Marko Petrovic..

p/s: lesen aku pun B2 jaa, tapi niat di hati nak pakai motor besar..huhuhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...