Jom Singgah Sini =)

Saturday 13 August 2011

Salam perkenalan (^_^)

warhhhh..ini first time aku ada blog sendri, selama ni hanya dok perati blog orang lain sambil kadang-kadang tu terpikir jugak sorang-sorang "bila plak aku nak ada blog sendiri ni??" dan tepat pada hari ini, jam ini dan saat ini akhirnya aku berhasil jugak dalam membina laman blog ak sendiri..hahahaha =D


Masih lagi terasa janggal dengan perubahan aku yang tetiba berniat dan berhajat nak berblog ni..ak juz berharap agar blog site aku ni boleh bertahan untuk satu tempoh masa yang lama dan bukan sekadar hangat-hangat taik ayam (bak kata bro Google 'hot-hot chicken droppings'..hehehehe)..


Mungkin tak lama lagi ak akan hidangkan korang dengan benda-benda yang menarik yang boleh dikongsi bersama..so aku harap mungkin sampai sini je la kot salam perkenalan aku pada masa ni..harap boleh berjumpa di lain masa..adiosssss..


1 comment:

Anonymous said...

Great~!
hahak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...