Jom Singgah Sini =)

Tuesday 23 August 2011

Evolusi Fesyen Kaca Mata Hitam..

Fuhhh..tidak lengkap gaya seseorang lelaki dan wanita itu tanpa kaca mata hitam..Ini ayat yang selalu aku dengar dari member-member aku, tambah-tambah yang memang kaki bergaya sakan tu..hehehe =D


Seingat aku dulu, cermin mata hitam ni kegunaannya hanya nak menghalang silau cahaya matahari dari menimbulkan ketidakselesaan pada mata kita..Tapi sekarang, zaman pun dah maju beb..Takkan nak pakai sekadar halang silau je kan, so dari sini la cermin mata hitam berubah menjadi aksesori penting dalam kehidupan seharian..


Apa-apa pun korang layan la koleksi kaca mata hitam kat bawah ni yang aku rasa memang memenuhi trend muda-mudi masa kini (walaupun ada yang nampak 'unik' sangat-sangat..hehehe).








































p/s: erkkk..moden sangat..tak tahu la sesuai ke tak dengan aku..huhuhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...