Jom Singgah Sini =)

Thursday, 25 August 2011

Beza Harga Barang Pada Zaman Dahulu Dengan Sekarang..

Haa..entri aku kali ni saja nak cerita sikit kat korang pasal perbandingan harga time zaman dulu dengan sekarang..Mesti korang terfikir kan, alangkah indah nya hidup time zaman dulu-dulu (alaaa..time P. Ramlee tu), yela, time tu nak beli barang pun murah je, tak mahal macam sekarang, nak borong sakan pun takde hal, hahaha =D


Nak tak nak, korang kena la terima kenyataan yang masa tak boleh diputar kembali, so, bagi mengembalikan balik saat-saat bahagia tu, korang layan je la gambar-gambar barang yang selalu kita beli time zaman dulu-dulu tu..Agak-agak, harga tu sama tak macam sekarang?..hehehe





































p/s: zaman sekarang ni, harga barang mahal macam mana pun, borong serupa tu jugakk..tak jadi hal punyaaa..hahahaha =D

2 comments:

FikJaA said...

walaupn dulu murah, tap cuba tnya org dulu2..snang ke susah nk dpt duit brbanding sekrang..
org skrang nk dpt duit snang cuma kna rajin n kuat la bkerja..
klu dulu kerja kuat mna pn takat boleh kais pg mkn pg je..
~pngalaman ayahku.

yunus khoiri said...

yup btul 2....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...